У Хорватії вперше пов'язали смерть пацієнта з COVID-вакцинацією
-0.4 C
Киев
22.01.2022
Новини світу

У Хорватії вперше пов’язали смерть пацієнта з COVID-вакцинацією

У Хорватії вперше пов'язали смерть пацієнта з COVID-вакцинацією

Житель Хорватії помер після щеплення від COVID

Чоловік помер через 12 днів після щеплення через тромбоз. Йому ввели вакцину виробництва AstraZeneca.

 

У Хорватії зафіксовано перший летальний випадок після вакцинації від коронавірусу — помер 33-річний чоловік. Про це у вівторок, 7 грудня, повідомило видання HINA з посиланням на Хорватську агенцію лікарських засобів та медичних товарів (HALMED).

 

«HALMED та Хорватський інститут громадської охорони здоров’я сьогодні завершили оцінку підозр на виникнення побічного ефекту у 33-річного чоловіка, який помер через 12 днів після вакцинації проти COVID-19 препаратом AstraZeneca», — йдеться у повідомленні.

 

Як зазначено, матеріали для аналізу з метою встановлення або спростування прямого зв’язку між імунізацією від коронавірусу та смертю людини через виникнення тромбозу було взято 12 березня.

 

У відомстві наголосили, що це перший у країні інцидент, коли щеплення від COVID-19 призвело до серйозних побічних ефектів. Раніше всі летальні випадки після щеплень не були пов’язані з вакцинацією.

 

Зазначимо, у Хорватії, населення якої становить понад 4 мільйони людей, повністю щеплені від COVID 2,2 мільйона жителів.

 

Як повідомлялося, у Бразилії медсестра помилково ввела двом немовлятам вакцину від коронавірусу виробництва Pfizer/BioNTech. У дітей піднялася висока температура і почалося блювання. Їх терміново госпіталізували.

 

Більше — краще. Навіщо змішувати вакцини від COVID

 

 

Джерело

Підписуйся на наш Telegram-канал, щоб першим бути в курсі усіх новин та подій — Підписатись

Залишити коментар